2015. február 23., hétfő

3.rész


A többi versenyzőnek hirtelen fékeznie kellet. A versenynek egy pillanat alatt vége szakadt. Leon futott felém, és a karjába vett, hogy felemeljen. Az egészet lassított felvételnek éltem meg, mintha álmodtam volna.
-Jól vagy?- kérdezte aggódva.
-Aszt hiszem, igen.- válaszoltam.
-Rafa Palmer helyett fogunk énekelni, a YouMixben.
Leon csúnyán nézett rám. Nem nagyon tetszett neki amit a hőstettem. Persze diszkvalifikálták, miattam. 
- Mondtam, hogy nem megyek a buliba.
Belenéztem a szemébe.
-Miattam, ugye?
-Andrés szólt nektek. Nem kellet volna ide jönnöd. 
-Igen tudom, de azt hittem, hogy rábeszélhetlek.
Leon rám nézett, én meg álltam a tekintetét. Meg kellet hallanom a szíve szavát. 
-Hiányoztál...- vallotta be az érzéseit.
-Hogyhogy?-kérdeztem.
-Hogyhogy?- tért ki a válasz alól.
-A stúdió is hiányzott, meg mindenki.- tette hozzá.
-Hát itt az idő. hogy mindenki együtt legyen ismét.- mondtam
Nagyon butának éreztem magam. Ő teljesen azt mondta, hogy "Hiányoztál." Én mit csináltam?
Azért könyörögtem, hogy jöjjön vissza a stúdióba, és úgy tettem, mintha nem hallottam volna amit mondott.
-Kérlek, Leon, ez a buli mindenkinek nagyon fontos. Nekem is..

2 megjegyzés: