2015. május 1., péntek

7. Rész

Elérkezett az első nap tanítási nap, és Antonió mindenkit üdvözölt. És 2 jó hírt közölt velünk.
-Az első jó hírünk, hogy van egy új tanár akit Jecki-nek hívnak. Aki Gregoriót fogja helyetesíteni.
Bejött és köszönt.Én valami furcsaságot láttam a szemében, mintha titkolna valamit. 
-De van még egy jó hírem. Összefogtunk a YouMixel és az új nevünk "Stúdió On Beat"!
-Na de gyerekek menjetek tanulni, és további szép napot! Sziasztok!
Megláttam Leónt és azonnal odasiettem, hogy bocsánatot kérjek tőle.
-León várj!-mondtam neki.
-Mit akarsz Violetta?-mondta csúnyán nézve rám.
-Bocsánatot szeretnék kérni tőled! Tudom, hogy nem volt szép tőlem, hogy kinevettelek. De az a fiú egyszerűen szörnyű, és azért nevettem mert szánalmasnak gondolom amit csinált!-mondtam neki tömören.
-Ne haragudj Violetta, de nekem mennem kell majd órán találkozunk!
-Oké! Szia.
Elérkezett az első táncóra, de ott sem volt minden rendben.
Elkeztünk táncolni és mondtam valamit Ludmillának, és ő felkapta a vizet.
-Ludmilla, ha szomorúan táncolunk akkor vidd lejjebb a vállad! 
-Te még csak öt perce áncolsz és te nekem mondod, hogy mit csináljak? Na nem szorakozz! Tudod mit legyen egy táncverseny ahol megnézhetjük ki a jobb.-mondta.
-Jól van Ludmilla nem azért mondtam.
-Nézzétek a "Kis" Violetta beijedt.
Próbáltam nem Ludmillára figyelni, de Jeckie megkérdezte mi folyik itt.
-Lányok mi ez a hangzavar?
-Violettával táncversenyt fogunk rendezni.
-Na lányok ez nagyon jó ötlet. Táncolhatnátok a mostani táncot.
-Igen jó jó.-mondtam megilletődve. 

-Nagyon ügyesek voltatok lányok! Mind ketten nyertetek!-mondta.
-Igen, igen míg Violetta nyer mindenben.-mondta Ludmilla.
-Ez nem igaz, hisz te is nyertél Lumilla!
-Jó, akkor nem szóltam!
-Lányok ez a táncpárbaj tényleg nagyon jó volt!
És bejött Angi és felelöségre vonta Jeckit.
-Mi az, hogy táncversenyt tartasz a diákok közt?
-Mi közöd hozzá ez az én órám és nem a tiéd.
A szó végén elfordult és kiment az ajtón, Angi persze utána ment. 
Az órának vége lett közben és Fran egy jó ötlettel ált elő.
-Csajok mi lenne ha elmennénk egy Karaoki bárba?
-Igen ez egy jó ötlet.-mondtuk egyszerre Camival. 
De Ludmilla oda jött hozzánk és elkezdett beszélni.
-Jó voltál Violetta.
-Köszi. Te is!
-Köszönöm! Arra voltam kíváncsi, hogy leszünk- e barátok? Megváltoztam Naty is bizonyíthatja, mond nekik Naty! 
-Igen Ludmilla tényleg megváltozott.
-Nem tudom, na jó tudod mit legyünk barátok.
-Oké akkor szisztok lányok.
Fran és Cami nagy kikerekedett szemmel néztek rám.
-Violetta te biztos vagy benne, hogy a barátodnak akarod ezt a lányt?
-Igen, mindenkinek kell esélyt adni, ne felejtsétek el!
-Nos akkor lányos este találkozunk.-mondta Francesca.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése